štvrtok 16. januára 2014

POKRAČUJEM


Ahojte!
Začal sa rok 2014. Verím, že môj blog od môjho posledného príspevku nebol zvlášť navštevovaný. :D Pochybujem, že niekoho zaujala stránka s až 2 publikovanými príspevkami. Ale tento rok mám predstavzatie (samozrejme nie len jedno :D ako býva mojím zvykom je ich plná hromada ), že budem pokračovať v blogu. Som najmä inšpirovaná  našimi sestrami Češkami, ktorých blogy dosahujú vysokú úroveň a prislúchajúcu návštevnosť.
A čomu sa tu budem venovať? Samozrejme mne :D ale nebojte sa, nebude to v štýle chválenkárstva alebo naopak, vylievania si svojich negatívnych emócií (možno sa sem-tam rozšúlim :D). Budem pokračovať v tradícií blogerov vo fotení si nákupov, jedla, mojich zmien na postave atď. Témy, ktorým sa chcem venovať, budú rôzne, ale najčastejšie to bude fitness životný štýl. Nezabudnem ani na moju "milovanú" školu, alebo už príjemnejšie varenie, babské starosti a lásky, alebo sa s vami ešte podelím s tým, čo ma v poslednej dobe nas... nahnevalo :D či potešilo.
Čomu sa chcem venovať v tomto príspevku? Článok sa bude niesť v duchu novoročných predsavzatí alebo skôr snov, ktoré chcem dosiahnuť. Je ich veľa, ale pokúsim sa ich zhrnúť do pár bodov. Túžby na prvých priečkach sú tie, na ktoré vykladám nepretržite úsilie a mám ich stále na mysli (asi preto ma napadli ako prvé, že áno :P) 

1. Takto chcem vyzerať do tohoto leta.
Zdá sa vám to "moc" ? Tak to je len do tohoto leta, predstavte si ako porastiem do toho ďalšieho! :D Teraz akurát končím s korte tréningom, čo je silovo objemový tréning. Istotne sa s vami podelím aj  o informácie ohľadom korte, ale o tom potom. :) No každopádne byť svalnatá (ako žena, nie ako chlap, žiadna kulturistika :D ) a zároveň si uchovať moju ženskosť.  S týmto cieľom sa spája nie len pravidelné hard core cvičenie či zdravá strava, ale aj upustenie od nočných zábav, alkoholu, nedostatku spánku či prehnanému stresu.

Po pravde, sen to je pekný, ale veľmi vysoký. Ale budem sa snažiť, sa tejto slečne aspoň priblížiť.(samozrejme nie akože ku nej osobne, ale ako  postavou :D)
2. Získať sebavedomie, sebaúctu a pevnú vôľu.
Vyššie spomínané pojmy v sebe skrývajú viac než len chodiť so vztýčenou hlavou alebo sa na seba usmiať v zrkadle. Sú to každodenné úspechy v maličkostiach. Ako hovorí Brené Brawnova v knihe Dary nedokonalosti - vrelo odporúčam, treba sa vzdať ilúzií o tom, aký sme, a prijať svoje skutočné ja. Je dôležité naučiť sa žiť samy so sebou, prestať sa báť byť odvážny a prijať svoje nedokonalosti ako dar. Práve  nedokonalosti nás všetkých spájajú. Ako? I o posolstve tejto knihy  sa s vami podelím. Každopádne pojem "pevná vôľa" sa mi spája najviac so zlozvykmi, ktorých sa chcem zbaviť.

3. Učiť sa, učiť sa, učiť sa. (Lenin) (aj keď som si isá, že uvedenie autora citácie je zbytočné :D)
Áno škola nepustí a ani povinnosti s ňou spojené. Rada by som úspešne ukončila 1. ročník na Univerzite KOmenského v Bratislave katedre politológie :). Môj prvý semester vyzerá celkom nádejne, zatiaľ mám samé A a iba jedno B! :) Ešte čakám na ohodnotenie ďalších 2 predmetov. Verím. že Áčka ma neopustia ani v letnom semestri :)

4. Zapísať sa na nejaký zaujímavý kurz.
Toto predstavzatie patrí medzi top 10 novoročných prianí :D Rada by som skúsila jógu, naučila sa pole dance alebo absolvovala trénerský kurz. Je toho viacej ale verím, že zmysluplne využitý voľný čas, ktorý získam zbavením sa zlozvykom (napr. bezcenné vysedávanie na internete, facebook, hľadanie akcii, pitie alkoholu, venovanie energie ľuďom, ktorí si to nezaslúžia) a naučení sa láske k sebe, mi umožní plniť si svoje sny a môj život bude žitý, nie prežívaný :)

 Toľko k dnešnému dňu.  Verím, že opätovne rozbehnutý blog sa Vám bude páčiť a bude sa Vám príjemne čítať. (najmä tým, ktorí sa radi porovnávajú a zistia, že sú lepší, krajší, múdrejší, zdravostravujúcejší, pevnovôľovejší a inak "ejší" ako ja :D :D :D ) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.