nedeľa 9. marca 2014

Rysovací 2. a 3. týždeň

Ahojte!

Slniečko nám čoraz dlhšie a silnejšie svieti. Tu Bratislave už koncom februára začali kvitnúť snežienky. Bolo to milé potešenie na ceste to školy, keď na mňa zo zelenej trávy kukali :) Jarné počasie vytiahlo ako inak aj mňa vonku. Po dlhooom čase som si bola opäť klasicky zabehať. Žiaden HIIT, intenzita, schody, výpady. Proste nič, len jedna noha pred druhú, v rytme spolu s mp3. Beh bol super, len tie chodníky tu v Blave ešte nepoznám :D V rodnom Ružomberku to je iné. Moje bežecké trasy poznám ako vlastnú dlaň, tu trčí koreň, tam je vyschnutý jarok. A tak na môj prvý beh v hlavnom meste spomínam ešte aj teraz, pripomína mi ho chrasta na kolene. No i napriek pádu som vstala a svoju plánovanú trasu som si odbehla. Však to nič nebolo. Len ma trápia tie legíny. Neboli najlacnejšie :´(



Škola je v plnom prúde. No v strave ani v tréningoch nezaháľam. :) V tomto článku chcem pokračovať v mojom opise rysovania. V prvom týždni rysovačky som držala na raňajky aj obedy 100 g ryže. Druhý a Tretí týždeň som to redukovala na 80g a ešte viac som si posvietila na zloženie stravy. Napríklad taká mrkvička je síce zdravá, ale zo zeleniny má najviac sacharidov. Rovnako ako paradajka, ktorá dokonca nie je ani zelenina ale ovocie. Preto, som už tento mesiac večer zaraďovala skôr listovú zeleninu, uhorky, brokolicu, karfiol, pór, stopkový zeler, kaleráb, kapusta, ružičkový kel.  Samozrejme sladenie neprichádza k úvahu, ale po tréningu bol klasicky vždy grep. Minulý týždeň som si dokonca dopriala aj ananás.
Jedna raňajková. Kašička, ktorú nájdete v jedálníčku + 2 tablety kreatínu a 2 tablety arginínu. Káva 4ever :D 


Určite ste zvedavý ako vyzeral môj jedálniček. Nenechám vás trpieť nedočkavosťou, here you are:
Jedálniček z pondelka 17.2.
Raňajky: pohánka lámanka 80g, chia 10g, škorica, 1x bielko, 1x celé vajce
Desiata: sójový proteín nu3tion 30g, grep, mandarinka
Obed: morčacie prsia bez kože 120g, ryžové rezance 80g, kokosové mlieko 28g, mrazená činska zmes 100g
Olovrant: 2 ks ryžových chlebíkov, 10g arašidové maslo, 1 mrkva
Večera: 120g kuracie prsia, fazuľové lusky zelené 200g, paprika červená 100g, pikatná paradajková omáčka od Helmanns

-v tento deň som prijala : 140g bielkovín, 198 g sacharidov a 28 g tukov= 1764 kcal
Jedna z mojich večerí. Zeleninový miš maš a kuracie závitky (kuracie prsia+ plátok moravského mäsa+ sušená paradajka+ bylinky,soľ,korenie)

Ak ste si porovnali posledný článok a mojom rysovaní, určite ste si všimli, že kalorický príjem sa moc nezmenil. Celý február išlo skôr o to, aby si telo zvyklo na nižší príjem sacharidov a zmenu tréningu. Zaradené bol 1 krát HIIT po pondelkovom tréningu nôh a 2 krát 20 min. kardio ráno na lačno. Samozrejme teraz je už marec a všetko zas úplne inak. Skladba jedálnička je chudobnejšia o ďalšie KCAL-y, o tréningoch ani nehovoriac. I tieto záhady Vám odhalím už čoskoro.

Na záver receptík:

Rezance z bielkov a sójového mäsa

Potrebujeme:
2 bielka 
50 g sójových plátkov
akýkoľvek druh zeleniny
olej, jogurtový dressign alebo majonézu
bylinky, soľ, korenie, sójová omáčka

Bielka osolíme, okoreníme, pridáme bylinky, všetko podľa chuti a vyšľaháme. Dáme piecť na panvicu ako omeletu. Zakryjeme pokrývkou, aby nám bielka pekne narástli. Keď bude "placka" hotová, nakrájame ju na rezance.
Sójové mäso pripravíme podľa návodu. Potom ho nakrájame na rezance, pokvapkáme sójovou omáčkou a opečieme na panvici.
Bielkové aj sójové rezance zmiešame so zeleninou a polejeme dressingom, majonézou či olejom. Tak ako vám chutí. Mne ostal z obeda v jedálni balíček majonézy, ktorý som dostala k šalátu. A predca ju nevyhodím :D. Použila som ju na dvakrát, a určite mi neublížila ;) Tak vrelo odporúčam, pokiaľ nepríjmete v jedle veľa sacharidov, kľudne aj tá tatárka je dobrá na dochutenie namiesto oleja. 



Takto vyzerala moja placka z bielkov po upečení.

Sójové mäsko sa nám pečie.


A voila! Moje večera do práce. Keď som si ho pripravovala na daný deň, škola ešte nebola, mala som po skúškach a robila som za pokladňou. Večerala som vždy tam. Bola som tak hladná, že som nedovolila ísť cez ten supermarket s prázdnym žalúdkom. tobôž nie prísť hladná na internát.

A čo vy? Už máte za sebou tohto ročný beh?  




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.