piatok 27. júna 2014

Tekvicové lievance z cícerovej múky s marshmallow plnkou

Aojte!

V mojej obľúbenej predajni so zdravou výživou som objavila cícerovú múku. Vyznačuje sa vysokým  obsahom proteínov, vitamínov skupiny B, železa a kyseliny listovej. Okrem iného pomáha bojovať s cholesterolom či zápchou. Pre mňa je novinkou, ktorá ma nesklamala a v mojej kuchyni si od teraz nájde miesto vždy. Stihla som z nej už pripraviť aj pizzu či rezance, a to som kúpila 500g balenie a ešte mi aj ostalo!J Mám predpoklady byť dobrou- ekonomickou gazdinkou. Na facebooku (klik tu )som sa už stihla pochváliť aj prvým receptom- ako inak receptom na niečo fajné sladké :) Čo iné ako lievance by človek robil najradšej? :D :D 

Čo budeme potrebovať?
Ako u mňa býva zvykom pri experimentovaní nemeriam, nevážim, takže pri každej ingrediencii platí množstvo= od oka

Lievance
cícerová múka (môžeme pridať aj celozrnnú múku, či klasickú hladkú)
tekvica
proteín
kakao
vajce

Tekvicu najprv prekrojíme, vyberieme semiačka a aj so šupkou dáme piecť do rúry, kým nám nezmäkne. Potom necháme vychladnúť a následne ju vydlabeme. Pridáme vajce, 1 odmerku proteínu (možno aj dve J ), kakao a pridávame múku, až kým sa nám nevytvorí hustejšie palacinkové cestíčko (you know what I mean :D  ), tak aby sme na panvici mohli vytvoriť lievance. Samozrejme panvicu potrieme nejakým tým tukom. Najlepšie kokosovým olejom či kvalitným maslom (odporúčam ghee). A pečieme a obraciame J

Marshmallow plnka
varená sója
Walden Farms Marshmallow dip
voda

Všetko spolu rozmixujeme. Dobré je kvapnúť do toho troška vody. Následne už len vrstvíme lievance spolu s plnkou. Ja som si ich ešte ozdobila Jahodovým jamom tiež od Walden farms. J

Dobrú chuť










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.