nedeľa 13. júla 2014

Zemiakovo-cícerové placky s kapustou

Aojte!

Tieto placky som si pripravila ako prílohu k mäsku :) Samozrejme som mäso zjedla skôr ako sa mi podarilo vymyslieť aj nejaký vhodný zeleninový bordel    šalát :D. Padli mi vhod, keď som mala chuť na typické večerné jedlo, keď som bola malá. Môj problém s chuťami na niektoré jedlá rozoberám tu. Pamätám si ako sme si to robili niekedy aj celá rodina- chlebík natrieť maslom, na to šunka a syr. Šup s tým do mikrovlnky. Potom natrieť kečupom, a papať s paradajkami alebo kyslou uhorkou :3. To boli časy! Tak som sa rozhodla, že ten chlieb, čo som mala už v ruke, odložím (a tým pádom dám aj dole prst zo spúšťača katastrofy). Vytiahla som tie správne ingrediencie a pripravila si chutnú náhradu. A poviem vám, bola som najedená do prasknutia a i keď bolo len 5 hodín poobede, kým som šla do postele som už nič nejedla. Zaspala som spokojná, cítila som sa silnejšia ako po tréningu nôh :D 



                                                    Potrebujeme:
 
200g zemiakov
100g cícerovej múky
200g strúhanej bielej kapusty
½ cibule
vajce
soľ
bylinky podľa chuti (ja som dala tymián)


Zemiaky očistíme a nastrúhame ( pre tých, čo nevedia, ktorou stranou strúhadla použiť viď obrázok :D ). Nasekanú kapustu udusíme. Ja som na vode, ak si trúfate môžete ju udusiť na slaninke :D. Necháme kapustu vychladnúť, potom ju pridáme do misy s nastrúhanými zemiakmi. Cícerovej múky dáme toľko, aby sme zahustili plackové cesto. Jej množstvo je individuálne, záleží od „vodnatosti“ zemiakov. Potom pridáme nakrájanú cibuľu, vajce, soľ a bylinky.  Následne opekáme na troške oleja či masti. 





2 komentáre:

  1. Tak takováhle náhrada by mě nenapadla, ovšem vypadá to báječně:)) Vzpomínám, jak jsme se sestřenkou vždycky baštily zapečené tousty v 11 večer ve velkém:D Někdy mi to chybí, pravda:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hehe :D tak toto je klasická večera všetkých školopovinných a študentov veru :D

      Odstrániť

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.