streda 6. augusta 2014

Kokosové rezne a troška plánovačky :)

Aojte!

Dlho som nepridala žiaden receptík. A to som toho toľko vyskúšala :) Posledné týždne sa snažím  môj metabolizmus ako tak znormalizovať. Po mesiaci chaosu v jedení, som si uvedomila, že už by bolo načase prestať blbnúť a opäť nasadnúť na ten správny vlak. Povedala som si, že dosť bolo teda rebelstva na vlastnom tele. Posledné týždne sa môžem pochváliť zlepšením jedálničku. Už mám zmapovaný môj príjem.




Teraz som si už pripravila vyčistené "menu" (teda presný pomer makroživín a zmenu ich zdrojov- vyhádzala som ovocie, okrem grepu, ananásu, pomaranča, opäť som dala zbohom pečivu, cestovinám) a príjem energie, aby bol v priebehu 2 týždňov na tej istej úrovni.Od polovice augusta to o niečo skresám. Do polky septembra by som rada mala 52 - 53 kg. Zdá sa vám to povedomé? Podobne som pokračovala už vo februáry. Článok tu ale tiež tu. Postupné( a s tempom slimáka v zákrute) chudnutie sa mi vždy oplatilo. Tak či tak sama na sebe vidím, že mojich aktuálnych 56 kg je iných 56kg ako som mala pred polrokom na konci objemovky. Dám vyššie váhy, a svaly mi stále vidno... čož naposledy pri takejto váhe som mala chuť skočiť z 15. poschodia môjho internátu :D pohľad do zrkadla nebol vôbec tak príjemný ako je teraz ( i keď teraz by som si možno skočila tak "výchovne" aspoň z toho 5. poschodia :D ) Jednoducho, som presvedčená, že to šlo do tej hmoty. No to ukáže až rysovačka. :)
Samozrejme to ako budem napredovať v priebehu augusta, septembra, októbra uverejním na blogu  :)  Následne sa tešte na 2. novembra, čo je deň po súťaži, ako tu budem ohovárať zaliate zadky, ktoré nadomnou vyhrali :D

Ale teraz hopky šupky do varenia!

Tento recept som opäť odkukala z našej domácej kuchyne. Mamina podobne pripravuje klasické nedeľné rezne v trojobale z múky, vajec a strúhanky s kokosom. Táto varianta je bez bielej múky a vajec. Tým sa znížilo  % tuku aj sacharidov a vy si môžete bez výčitiek pochutnať. :)

Potrebujeme:
500g kuracím pŕs, jemne vyklepaných na rezne
2L Walden Farms Mayo
čierne korenie
vegetu
strúhanku (buď klasickú alebo kukuričnú)
strúhaný kokos
olej

Hneď by som si ich išla robiť znovu :D 

Postup je jednoduchý. Rezne si okoreníme, posypeme vegetou, namočíme vo Walden Farms Mayo a necháme 1 hod. v chladničke. Strúhanku si zmiešame s kokosom. Marinované rezne obaľujeme v pripravenej zmesi a pečieme na rozpálenom oleji .
Obedík: mäsko, zeleninka, 80g ryža natural :) 
Ten odrezaný kúsok ignorujte :D Na poslednú chvíľu som sa rozhodla, že predsa to len odfotím:D  
Rada: Nechcete použiť veľa oleja? Nalejte lyžicu oleja na panvicu a následne ju rozotrite po celej panvice papierovou utierkou. Celá panvica bude namastená a utierka zároveň navsiakne prevbytočný olej.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.