streda 8. októbra 2014

Milý denníček 8.10.

Zdravím ťa!

Ja chcem mať späť moje nôžky !!! 


Dnes je to rovných 10 dní do potenciálnej súťaže. Píšem potenciálnej, pretože po pondelku sa opäť moje šance o niečo zmenšili. Problémom sú ako inak nohy. Ja proste viem, že mi tam chýbajú tie 3 týždne diéty, o ktoré som prišla kvôli prestupu do inej federácie, čo narušilo celý plán prípravy, no na to pódium túžim opäť vyjsť. Kto tam ešte nestál nepochopí.
  














Keď mi tréner povedal, že tie nohy sa musia zlepšiť, že pokiaľ sa to aspoň o troška nezmení, tak mi na súťaž neodporučí ísť. Zakázať mi to nemôže, no poradil by mi to pre moje vlastné dobro. Ten pondelkový stav nôh sa dá vysvetliť možno aj predchádzajúcim tréningom ešte ráno, kedy som ich cvičila, po zvyšok dňa boli zaliate, ani sa nečudujem už v utorok ráno som sa budila so svalovicou ako hrom. Každopádne pokračujem, či na súťaž pôjdem alebo nie, prípravou si prejdem tak či onak.
Jedna raňajková- vyšľahané 2 bielka, 1 celé vajce :) Milujem keď sa mi to takto pekne podvihne :D ale vždy to splasne :( a ja mám po radosti 


Je to divný pocit. Makám ešte viac, jedálníček si strážim prísnejšie.. no aj tak neviem, či si pózovacie plavky opäť oblečiem. Na niekoľko dní som si predsavzala 3 fázové tréningy- ráno kardio, poobede silový, večer kardio... spravím všetko len preto, aby som tie nohy do najbližšej nedele vypálila! Ak aj mi bude povedané, že zúčastniť sa fitness súťaže s takýmito nohami je spoločenská samovražda, prijímem to ... lebo viem, že som preto spravila maximum.
Troška som sa pohrabkala v archíve fotiek :) Zaujímavé ako jednotlivé fotoalbumy majú svoje príbehy :D Tu si spomínam, že pôvodne som to chcela bez len tak - viď obrázok 1, no potom niečo tomu chýbalo a tak som tam už liala Barbeque dressing od Walden Farms :D potom už spokojnosť :D Však načo sa uspokojiť s priemerom, že áno? :D 

Prejsť si predsúťažnou prípravou však nebude zbytočné, uvidíme ako budem reagovať na trénerov spôsob odvodňovania, zistíme, koľko času mi treba dostať sa do formy, koľko cukrov a kedy začať cukriť, koľko vody pustím... to všetko bude dôležité pre našu ďalšiu spoluprácu na jar. Ozaj volá sa Vladimír Pečeňa a má skvelé fitko v Karlovej Vsi v Bratislave, je to takzvané "elektronické fitnes centrum" = efit, a je to bomba, sama sa teším kedy to vyskúšam, týmto spôsobom cvičenia posilníte najmä hlboké svalové tkanivá, čo v konečnom dôsledku krásne separuje od seba celé svalové skupiny. Však kuknite tu.  Na súťaž ide aj jeho syn. Má skvelú formu a osobne to vidím na zlato :)
Môj "spoluhráč" v športovom klube WP comp bodybuilding- Vladimír Pečeňa, v strede 


Túto sobotu idem s nimi do Chocne. Je to mesto v Čechách a koná sa tam súťaž pod taktovkou mojej novej fedrácie- INBA. Vladko Pečeňa (syn môjho trénera, volajú sa rovnako) ide odštartovať svoju jesennú šnúru súťaží. Budem mu tam držať palce a tiež uvidím moje súperky, s ktorými by som sa stretla 18.10. v Komárne.
Ukážka jedného jedla z nulkového dňa: 80g kuracie prsia varené, 32g cherry, 20g rukova, 60g uhorka šalátová, 1 čl olivový olej

A ako tam vyzerá môj režim? Prípravou sa neodlišujem od iných súťažiacich- sacharidové vlny, kardio, intenzívne cvičenie, spaľovače, BCAA. Jedine tie vlny sú o mnoho prísnejšie ako tomu bolo na jar, kedy som to časovo stíhala.
Po:1
Ut:1
St:1
Št:2
Pi:3
So:1
Ne:2

1= nulkový deň
2= nízko sacharidový deň
3= stredne sacharidový deň

Nie je to med lízať. Osobne však najhoršie znášam ten stredne sacharidový deň. Keďže s navýšením sacharidov sa mi nepriamou úmerou zníži množstvo bielkovín aj tukov som viac hladná. V ten deň jem nejak takto:

1.jedlo: ovsené vločky 80g, 20g proteín
2.jedlo: kuracie prsia dusené 50g,  ryža hnedá 70g varená, 100g zelenia surová, 1 čl olej
3.jedlo: kuracie prsia dusené 50g, ryža hnedá 70g varená, 100g zelenia surová, 1 čl olej
4.jedlo: kuracie prsia dusené 50g, ryža hnedá 70g varená, 100g zelenia surová, 1 čl olej
5.jedlo: kuracie prsia dusené 50g, ryža hnedá 70g varená,100g zelenia surová, 1 čl olej
6.jedlo: kuracie prsia dusené 50g, ryža hnedá 70g varená, 100g zelenia surová, 1 čl olej

- vážim v takom stave ako je napísané, teda 50g už uvareného mäsa, 70g už uvarenej ryže, len zelenina sa váži za surova
- suma sumárum to jest spolu: 110g bielkovín, 153g sacharidov, 20g tukov = cirka 1400 kcal
- takto sa mi to však poradí len veľmi zriedka, jednoducho nestíham tak často jesť, večer som tak unavená, že naozaj sa mi to jedlo nechce zas chystať, ani mi nechutí, preto niekedy jem 4 krát za deň, inokedy 5 krát... viem, že to nie je dobre, ale som pod takým tlakom, že v to jedle vidím niečo, čo mi neumožní postaviť sa na pódium...  je to paradox, ešte v lete som sa prejédala, prepchatý žalúdok umlčal moje emócie a bola som rada...  teraz v jedle vidím prekážku, aby som bola šťastná
AAAch tie nohy :( 

Toľko asi z môjho súčasného života. Samozrejme mám aj školu, poctivo sa učím a niekedy zájdem aj s kamoškami na čaj či kávu. No posledné dni, som úplny asociál, neustále ma bolí hlava, som vyčerpaná, nemám chuť na nič... iba na kávu :D. AAA... už zas ma bolí hlava :D tak sa už idem s vami rozlúčiť. Isto ste boli zvedavý na ten jedálníček, tak som uhasila váš smäd po informáciách :D Nabudúce zas troška z iného súdka skúsim :) Dnes mám pred sebou ešte seminárku z Dejín medzinárodných vzťahov a 90 min. kardio aaa saaunuuu :3 Svetlo na konci tunela :D








4 komentáre:

  1. Musím ti povedať ...Dievča ty si psychopat.....na druhú stranu vidno že veľmi chceš súťažiť , a dávaš do toho všetko ..Takže ti držím palce a teším sa až ta niekde uvidím ( nie naživo :D ) :) veľa šťastia, ja som názoru, že víťazstvo je otázka voľby- mám to aj vytetované ..:D a vidím že ty si volíš víťaziť ( nad svojimi nohami určite) takže tie mrchy rozsekaj a ukaž im kto je tu pán ..:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :D aj za toho psychopata :D veru niekedy si tak pripadám :D Jasan, ručne stručne si s tými labkami vybavím :D

      Odstrániť
  2. Wau, co k tomu říct, hlavně at to zvládneš!

    OdpovedaťOdstrániť

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.