nedeľa 9. novembra 2014

Majstrovstvá Európy 2014 INBA- foto story

Aojte!
Konečne som sa dokopala a začala pre vás, zlatíčka moje, písať ten sľúbený report z ME v Karlových Varoch. Najradšej by som sa vyrozprávala zo všetkého čo teraz prežívam, robota, škola, prví klienti, a "black week" = week with out work out :( Oks, bez vňukania idem oprášiť spomienky!

Cesta sa začala v poobedňajších hodinách v piatok (dátum odo mňa nechcite!) Vždy si myslím, že keď začnem sušiť a papkať sacharidy, budem na tom lepšie, ako keď sa mordujem s nulkami niekoľko dní predtým. Opak je pravdou! Môj energetický level sa nebezpečne pohybuje pri písmenkách GAME OVER. Dva ryžové chlebíky žujem ako slamu, som v tranze a čakám, kedy príde Ghándí a dostaneme do nirváni :D Namiesto toho však cestujem D2 z Ba  cez Brno, Prahu do Karlových Varov a ďakujem Bohu za našich cestárov a D1. Trasa dlhšia ako 4 hodiny  po panelovej ceste zaistila aspoň, že ručička môjho energy levelu stále hompáľala nad Game overom a ja som pokračovala vo výraze alá plyšový psík s hlavou na šnúrke na riadiacej doske vpredu auta. Hold, v takom stave som písala môj článok - GRANDPRIX v Komárne. To asi preto mal taký úspech :D



 Prišli sme akurát včas na registráciu. Tá prebiehala večer, deň pred začatím, na mieste činu- hoteli Termal v Karlových Varoch. Vyfasovali sme obálky s našimi štartovacími číslami, vstupné náramky pre trénerov, oni od nás vyfasovali krásne "ďakujem" a 50e za štartovné. Stálo to však za to. Najmä tej skvelý rout po súťaži :P

Nasadli sme do auta a za hlasom pani z GPS sme sa dostali do Penziónu Anna :) Príjemní hostitelia, krásne prostredie, skvelé vybavenie izieb (bola telka! a práve bežal Batman :D )a súkromie. Čo viac si môže športovec priať? Vybalili sme si veci, spravili pohodlie, spapkali ryžu (konečne už aj s medom! :D ) a šup do gala- naha :D išlo sa natierať!

Večer boli všetci unavení, Gitka a Vladko ešte v piatok robili, Vladko mladší nespal poriadne už niekoľko dní, Honzíkovi sa tiež chcelo spať, len ja (cukry zrazu začali účinkovať) a Viťo sme nevedeli čo sebou :D s bojovnou náladou sme sa rozhodli pozerať do konca Bat mana. Nad našim odhodlaním však zvíťazila prekomercionalizovaná (to je ale slovo!) spoločnosť a reklamy nás donútili mávať bielou vlajkou... takže plán Batman šiel k čertu a ja a  Viťo sme šli spať :D

Ráno som sa ako vždy tešila na kávu. No energický level mi šiel hore už len pri spomenienke, že v taške na mňa čakajú také fajnotky :D

Myslím, že teraz by bolo fajn stopnúť s kecaním a prepnúť na obraz nie? Takže, ako bolo na súťaži sa dočítate-dovídate na fotečkách (fotil ich mimochodom Viťo, šlo mu to nie? )

Tak taká úvodná: ja a moja trénerka, maminka Vladka= Gitka Pečeňová

Ja a môj zadok :D

Ja a môj poctivo trénovaný výraz, stále som si opakovala slová Gitka: "Hlavne žiadne grimasy!" :D 

Vladko :D mno tak sa nám naparuje :D má však prečo, vyzerá skvele
WRRRR.

Pamätám si, ako sme mi na izbe ukazovali, kde sa nachádzajú zadné ramená... Vladko poslúžil ako skvelá figurína :D Takto by sa mala učiť anatómia :D

Martinka Poizlová, skvelá bikini fitnesska, súťažila o kategóriu vyššie, zdá sa mi, že skosnčila 2. alebo 3. tak či onak postava ako lusk, nálada vždy "higher level" . Proste baba, ktorá sa vie podeliť s nutelou  :D

S Miškou som sa stretla aj v Karlových Varoch. Dračica na pódiu ako sa patrí ;)

Editka prišla bojovať za náš klub aj na Európu :)

Nový člen klubu - Patrik Mareš, prvá súťaž a skončil 5.! Na Európe! Ľudia ten chalan nemal do teraz ani BCAA!!! Jeho tajomstvo- jem stále ryby.

Editka sa odfotila s pánom Rigom, riaditeľom SANK. Veľmi milý a vždy usmiaty pán. :) 

Ja a tričko od Biotechu :) 

Kategória physigue ženy :) To sú proporcie čo? Chce to veľa driny, a makať, áno sú staršie, ale prirodzenou cestou to žene trvá roky, kým naberie takýto svalový objem. Klobúk dole za trpezlivosť, odhodlanie a vieru! 

Peťko Winkler, OMG- tá ruka, tá ruka :D... ktorá si ako inak odniesla zlato 

Moji trénerííís- Vladko a Gitka :) 

Suťažilo saj vo Fitness detí :) 

Ja a pán fotograf- Víťa Pečeňa, alias štípešrúčka :) 

Nie je to len o svaloch ! Vicemajster v kategórii telesne postihnutých.

Ja a Vladko :) Biele zuby ani The Rock :D 

Chlapci napiekli ;) 

Víťazná trojka bikini do 168 cm.

Vladko sa stal majstrom Európy v kategórii juniori.

Post down -súboj o absolútneho víťaza, chlapci sa trošku hrali :D 

Absolútny víťaz Erik Toth, kvalitfikoval sa teda aj na INBA Olympiu, držím palce! 

Evka Marheš, manželka nášho Patrika, získala zlato v kategórii sport model. Zlatá osôbka,  s ktorou sme si padli do oka. Teším sa kedy ju znovu stretnem :) 

Bolo treba sa posilniť I.


Ja a Honza Pečeňa :) Moooc príjemná spoločnosť ;)



Bolo treba sa posilniť II.

Last selfie pred odchodom z penziónu Anna.

Vladko starší: "Počuj, tá je zrazu odvážna na tom pódium."
Hozna Pečeňa: "Jooo, boli sme na Becherovke."
Vladko starší: palmface :D 


Tak sa s vami lúúčim :) 
(vidíte ja som v tom vedela chodiť :D )

VĎAKA PATRÍ:
- pánovi Hudecovi zo spoločnosti MLO Slovakia , ktorá je jediným dodávateľom Biotech USA doplnkov výživy na Slovensku www.biotechusa.sk 
- výrobkom z dielne walden farms, vďaka nim sa chudne s chuťou www.waldenfarms.sk  
- Pro Tan Slovakia, farba ktorá zmení i Bryndziarku Ružomberskú na Beyonce :D www.protanslovakia.com
- rodine Pečeňovcom, za šancu a nádeje, ktoré do mňa neprestajne vkladajú www.wpcomp.sk 
- Ľubkovi z Valibuk fitness Ružomberok, ktorý ma naučil nikdy sa nevzdávať a vždy stojí pri mne www.valibukfitness.sk
- Hector a Dyane fitness centrám v Mlynskej doline, za to že sú a majú skvelé vybavenie, za chápavého správcu, ktorý mi vždy vyšiel v ústrety a niekedy prižmúril očko a dovolil mi cvičiť v čase, keď som tam nemala čo hľadať :D - pozdravujem Robka!
- VŠETKÝM VÁM, ktorí ma čítate a držíte mi palce, ste mojou najväčšou MOTIVÁCIOU! Za každé milé aj menej milé slovo tu na blogu, či na mojej fb stránke, za každý like, za každé "videnie" :) za každú správu plnú otázok, na ktoré odpíšem ešte just dlhšou odpoveďou :P Ak aspoň jedného človeka navediem na tú správnu cestu, cestu bez cieľa, ale plnú prekážok ... a práve vďaka tým polenám budete lepším človekom... jednoducho :D ak niekomu dotlačím do jeho mozgových závitov, pod nechty, pod kožu, pod tukovú vrstvu :D že sa NIKDY NEMÁ VZDÁVAŤ tak to je pre mňa NAJVAČŠIA ODMENA! - oficiálna FB stránka Katka Jurčiaková - Inba

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.