sobota 2. mája 2015

Papúúú, selfie, sypačky a etc. :D

AhOjTe!

Do mojej prvej jarnej súťaže ostáva už len 14 dní. S formou aj prípravou som spokojná. Na rozdiel od predošlých príprav teraz nestresujem s topánkami, plavkami či farbou. Topánočky som otestotovala aj dnes pri nácviku pózingu, plavočky od Danky už čakajú na svetlá reflektorov a o farbu sa mi postará ProTan.  Heh, čo viac si priať? Keby niekto už len za mňa potiahol tie osmičky v práci a absolvoval všetky skúšky, ktoré ma teraz čakajú. Budem to musieť zvládnuť, keďže 15.5. začína skúškové a 16.5. je už aj prvá súťaž, celé skúškové sa prekrýva so súťažnou sezónou! Tá káva bude tiecť asi potokom ( ale len 4 dni v týždni lebo potom sa zas budem musieť odvodniť na ďalšiu súťaž
:( ... )



Už dlhšiu dobu sa chystám napísať "len-tak článok". Teda taký, kde vám len poviem, čo mám nové a podelím sa s vami s niekoľkými fotkami, ktoré som za posledné týždne, možno aj mesiace, nahromadila. Dnes som už napísala metodologickú časť a teoretické východisko mojej záverečnej práce, to čo by mi trvalo možno 2 hoďky max. tak teraz to bolo 5 hodín. Sústrediť sa je trošku problém nooo :D Preto som teraz na úrovni "haka-paka" hádzania fotiek na blog :D odborné rady si nechám zas na budúce :) Dúfam, že i napriek tomu sa vám môj dementný článok bude páčiť a  aspoň si pri ňom oddýchnete od rozmýšľania.

Recyklujeme :) alebo ako sa dajú efektívne využiť prázdne obaly zo sypačiek :) Inak tieto BCAA od Extrifitu boli super, chuť aj rozpustnosť top a bez peny :) tak vrelo odporúčam. Pohybujú sa aj v prijateľnej cenovej relácii, i keď musím povedať, že za cca 22 eur by som čakala viac ako 300g LEN BCAA ( napr. s pridaným glutaminom ci argininom alebo zväčšiť obsah balenia)

Ako viete robím recepčnú v Little bit fit ( je to fitness klub) okrem telefonátov a uvítaní klientov tiež pripravujem kávičky a zdravé dobroty pre zákazníkov našej kavierne :) Takýto skvost sa mi podaril pripraviť pre moju kolegynku trénerku :) 

Život je ako na vlnách- raz si hore a raz dole :) rovnako je život krajší keď si hore aj na sacharidových vlnách :D alebo vyšľahaná pena z jahôd a novej príchuti Scitec whey proteinu- lemon cheesecake :) ešte som mala jednu vzorku -pááááni to je chuť :3 a s jahôdkami mňamka! Inak zvyšok tvorí 45g ovsených vločiek uvarených vo vode so sladidlom a dochutené 1L čokoládového proteínu a 1čl kakaa. 

Do tejto značky som sa zamilovala! Naozaj! Kĺbovka super ( Animal flex- úplne vpravo), spaľovač ani delo ( to v strede) a tie amináče Juiced Aminos- ľudia všetky tieto výrobky majú top zloženie, odporúčam, výrobcovia skutočne nešetrili a v každej dávke nájdete nálož toho čo potrebujete! Myslím, že viac niet čo dodať, keď chcete  zaručené účinky a kvalitu bez kompromisov vyskúšajte radu Animal od firmy Universal ;) ja som objednávala zo stránke www.fitform.sk kde sú za prijateľné ceny 
Jerky z morčacieho mäsa, v tomto článku som ich spomínala- nie príliš pozitívnom slova zmysle, a ani teraz to nebude žiadna sláva :/... proste nič moc nooo... ale ako jedno jedlo dňa fajn spestrenie, tak troška zmena od kuracích pŕs ( i keď aj tie sú oproti tomuto šťavnaté ako krvavý steak :D ) 

Pri jedle ešte chvíľu ostaneme :) 80g kuracích pŕs, 100g zeleniny, 1 čl olivového oleja - 5 krát denne, každé 3 hodiny, 7 dní v týždni, posledné 4 týždne :D 



Ja a brááška :) Iné Kafé sme ako deti počúvali z kaziet a CD- čiek v prehrávači :D naspamäť sme sa učili "vytrhli mi zub, tak čo mám teraz robiť?..." :D proste tá kapela patrí do nášho života :) a ja som jej najväčší fanúšik!! :D ( sorry Filip, ale tie nové texty si nepoznal :D ) vyšalení, vyskákaní. Na dátum 28.3. 2015 budem spomínať ako na jeden z najkrajších dní môjho života. Splnil sa mi detský sen byť na koncerte INÉ KAFÉ. Inak táto kapela ma sprevádza aj v príprave, pustite si pesničku Ďakujeme vám a hneď sa vám lepšie bude makať :D 


Koláčik v lowcarb deň? :) Prečo nie. Vyšľaháme 1 celé vajce s proteínom ( ja som dala novú príchuť orange chocolate od Scitec nutrition- vzorka z expa) štipkou práškom do pečiva a 1 PL kakaa, zvlášť ešte vyšľaháme 1 bielko a potom jemne spolu zmiešame. Dáme do silikónovej nádoby a hop do rúry :) Malo by sa to podariť aj v malej zapekacej mištičke alebo v mikrovlnke, no s tým skúsenosti nemám. 


Pri sladkom ostaneme ešte :) a rovnako ako pri vzorkách z Expa na Mozolani Pro Classic 2015. Musím povedať, že tento proteín od Extrifitu si ma získal: skvelá jemná chuť, nepení, je krémový, navyše je obohatený o tráviace enzýmy vďaka ktorým vám nie len lepšie trávi ( logikuš myšlenikuš :D ) ale metabolizmus vie efektívnejšie využiť prijaté bielkoviny, čo je veľké plus. Mala som príchuť Cookies, júúj to bolo nebíčko v papuľke. Na obrázku: 45g ovsených vločiek, 2čl Chia a 1 PL proteínu :) 

Tak a už len moja maličkosť vo svojich obľúbených teplákoch :D Momenta po dnešnom tréningu pózovania. V plávkach ma uvidíte až na súťažnom pódiu. Rada Vás uvidím 16. mája v Ružinovskom dome kultúry v Bratislave- kuk tu

Tak a sme na konci :) Prajem Vám ešte krásny prvomájový víkend a veľa pusiniek pod čerešňami. :* 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.