nedeľa 1. novembra 2015

Varíš, varím, varíme

Čavte, čavte!

Ako sa vám víkenduje? Mne tak pracovne. Predvčerom v piatok som išla z roboty do roboty a včera v sobotu som pokračovala. Teda po 10 hodinách v zástere hopky šupky do gala a hybaj na promo akciu pre whiskey Tullamore- 3 podniky, 3 super prepadovky a o 3 ráno príchod na intrák :D Na to, že som ráno vstávala o 5 ráno do práce som celkom bola čulá hehe.  No a keď že ja som hlava pokazená, vždy vstanem cez víkend rovnako. Môjmu mozgu zrejme nedošlo, že som šla spať o cca 3 ráno aj tak sa zobudil o 7 ráno. :( Preto hádam pochopíte, že dnes sa na čítanie amerických štúdii o neviem akom prípravku či diéte pre športovcov, jednoducho necítim :) Rozhodla som sa, že i napriek nevyspatej hlave ( nie prepitej! v práci sa nepije! ) vás aspoň poteším taký foto šplechom z môjho života.

No hybaj ku mne ružová tabletka a zalej sa šálka kávy! Mňa len tak hočičo nezlomí :) Navyše písanie článku je pre mňa príjemný relax. A hlavne takýto, ktorý sa viac podobá na foto album. Dosť bolo rečí, už sa mi fakt nechce rozmýšlať :D

 Praženica trochu inak :) Ide tam vlastne všetko, čo praženice, či omelety ale postup je iný. Steakové šampiňóny vydlabeme, opražíme polku cibuľky, pridáme vnútro húb. Touto zmesou naplníme hlavičky, rozbijeme dve vajcia a dáme zapekať.



Šťavnatý cviklovo-kakaový koláč s proteínom - bez múky, cukru (low carb) s ananásom na vrchu 

Muscle is loading :D hehe
Nová tyčinka od Scitec Nutrition Jumbo. Hodnotím 9 z 10 :) Má až 100g, z toho 50g sú bielkoviny, minimum cukru. :) proste zázrak. Bodík som strhla pre tú "margot" konzistenciu a zniesla by som viac výraznejšiu chuť :) ale to by sa dalo pri takom množstve cukru očakávať.













Chutné chia lievančeky na sobotné ráno - proteínová zmes na palacinky od Myprotein+20g ovsené vločky+10g chia+vanilková aróma+ kokosový olej+panvica= orgazmus v papuľke :D . K tomu tofu kokosový krém (osladený trochou proťáku) a jabĺčko

Low carb brokolicový chlebík s mrkvovo-egg cheese nátierkou :) troška inô na raňajky :)

Kuracie na kari s hokaido a cuketou :) k tomu zemiačiky a uhorka :)

Petržlenovo-kuracia placka s brokolicou. 

Ovocné "rizoto" z karfiolu a s bielym tofu


Kúsky pečeného kuraťa na mrkve so šalátom a zemiačikom 

Šalát s čakankou, tofu a hruškou :)


Jesenný fitness koláč s jabĺčkom a k tomu proteín = ideálne raňajky 

Ćínske sklenné rezance s chudým mletým mäsom a kelom ( ochutené sójovou omáčkou,  zázvorom, čiernym korením a chilli- zahrialo až mi soplíky vyšli :D ) 

Mrkvový pšenovník s bielkovou perinkou :) uvidíme či sa podaril :) 

Baklažánové lodičky s vôňou cesnaku- pšeno si uvaríme so strúčikom cesnaku, dva strúčiky si opražíme na olivovom oleji, pridáme vnútro baklažánu a dusíme, pridáme nakrájané lahôdkové tofu (1/2 z neho) zmiešame s uvareným pšenom, naplníme polky baklažánu a dáma zapiecť. Pred podávaním pokvapkáme trochou olivového oleja:) skvelá kombinácia chutí: cesnak a  olivový olej

  





TOĎ VŠETKO :) 
PRAJEM PEKNÝ ZVYŠOK TEJTO SVIATOČNEJ NEDELE. 








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.