utorok 17. novembra 2015

Pudingovo-proteínový chlebík dvoch farieb

S troškou fantázie dokážete zázraky :)

V poslednej dobe som si zvykla kupovať menšie balenia proteínov. Voľáko sa ma začali nudiť veľké jednodruhové proteíny. Rada chute striedam a nie vždy mám chuť na ten čokoládový. Mne sa zatiaľ overili od Biotechu- Nitro Pure Whey, no zas niekomu môže chutiť aj taký Scitec Nutrition. Pre mňa je ale príliš sladký a ak by som si chcela dopriať viac proteínovejší koláčik, bol by nacukrený až by mi uši brneli :D. Každopádne, pri výrobe tohto chlebíka som testovala MUTANT WHEY  proťák :), ktorý som si kúpila vo výpredaji - a nie len jeden, ale rovno všetky 3 príchute :). Môžem povedať, že rovnako ako Biotech sa hodí na prípravu rôznych maškŕt, jeho chuť je nevtieravá a sladivosť primeraná :)

Tento chlebík sa skvele hodí na desiatu či ako predtréningové jedlo. Môj typ- rozmixujte banánik, pridajte kakao a touto zmesou natrite chlebík, ku tomu kávička a ste naspeedovaný ako veveričky a žhaví na tréning :) ( alebo si naň d*bnite len arašidové maslo a ste zahojení )


Potrebujeme:
2 vanilkové pudingy
2 jahodové pudingy
30-40g vanilkového proteínového prášku
30-40g jahodového proteínového prášku
4 celé vajcia
2 bielka
1 čl kypriaceho prášku
vanilková aróma
4-6 PL vody
2 PL kokosový olej
sladidlo podľa potreby



Postup:
Keďže som chcela, aby vo finálnej fáze bol chlebík dvojfarebný, rozhodla som sa použiť dva odlišné prášky. Samozrejme môžete si rovnako pripraviť aj jednofarebný, napr. čokoládový chlebík, ako naznačuje titulok- fantázie sa medze nekladú. Postup sa nemení, len by ste zmiešali 4 prášky a 4 vajcia v jednej miske a cesto by ste nedelili na dvoje.

Ale keďže ja som sa rozhodla pre vanilkovo- jahodovú variantu, napíšem vám ako na to. V miske zmiešate 2 vanilkové pudingy, vanilkový proteín, kypriaci prášok. Vyšľaháte si 2 vajcia+1 bielko( ja som pridala ešte jeden balíček vanilkového cukru) . Vajíčka prelejete do misky s práškami, pridáte 1 PL kokosového oleja, vanilkovej arómy a vytvoríte cesto. Môžete pridať 2-3 PL studenej vody. Cesto prelejete do formy na chlebík.


Rovnako postupujete pri jahodovom prášku ( len už nepridávate vanilkovú arómu ani cukor). Vzniknuté cesto vylejete na to vanilkové- odporúčam liať rovnomerne po strednej línii. vytvoríte tam pekný "ružový" obal a vanilkové vnútro.
Pečieme vo vyhriatej rúre 180°C zhruba 20- 25 min.

DOBRÚ CHUŤ!!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.