sobota 11. marca 2017

Diétny koláč s čokopudingom



A prečo ako diétny? Lebo sa dá spraviť aj o mnohooo kalorickejšie. Túto jeho verziu už mám v hlave a istotne na ňu len tak nezabudnem. Už len táto chudšia verzia v sebe skrýva lahodnú chuť, a o neodolateľnej vôni ani nehovorím! Vďaka vysokému obsahu vlákniny je koláčik ideálnym kandidátom na váš raňajkový tanier. Obzvlášť vhodný pre čokoholikov!





Potrebujeme:
200g ovsenej múky
50g ovsených otrúb
190g detskej výživy
2 CV
1 čl prášku do pečiva
1 kakaový puding
500 ml mlieka
sladidlo
kakaový prášok





Postup:
Ovsenú múku preosejeme do misy. Pridáme sladidlo (ja používam sukralózu), otruby, prášok do pečíva a zmiešame. Bielka si vyšľaháme. Žĺtka vymiešame. Výživu, žĺtka pridáme do suchej zmesi a postupne pridávame aj bielka. Všetko spolu dôkladne zamiesime a pridáme pár lyžíc vody.


Uvaríme si puding podľa návodu, a osladíme tým, čo máme. Po uvarení povrch pudingu posypeme kakaom, aby sa nám neurobila kožka.
Puding som si osladila týmto čokoládovým sladidlom. 

Cesto rovnomerne rozotrieme na plech s papierom na pečenie. Na vrch dáme puding.
Pečieme na 180 °C zhruba 25 min. Po upečení posypeme kakaom.



!DOBRÚ CHUŤ!




2 komentáre:

  1. Super recept, ale nějak se nemůžu doata přes to, co je to CV :D děkuji :)

    https://wantbefitm.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som to ja ale blbá :D Prepísala som to s môjho debilníčka, kde už mám zaužívané skratky, a nejak už nevnímam, že niekto tomu nerozumie. CV= celé vajce.

      Odstrániť

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.