nedeľa 12. marca 2017

One day of eating #4

Tento týždeň už pekne poslušne dodržiavam jedálníček. Prekvapila ma aj váha pár dní po minulo týždňovej žravke. Bola ešte nižšia ako predtým. Momentálne mám váhu 55,8kg a upudlo aj z cm. Budúci týždeň mám na pláne napísať článok o prvých 3 mesiacoch chudnutia a dovtedajšom tréningovom pláne. Prvý týždeň s novým tréningom sa mi zatiaľ páčil, a teším sa na výsledky.

NEDEĽA 5.3. 2017
V tento deň som nemala desiatu, pretože som išla ranné kardio na BCAA a káve :) . Ak by sa niekto čudoval.

Raňajky



Chlieb vo vajíčku sa dá pripraviť aj zdravo, a to vďaka papieru na pečenie, bez ktorého sa v kuchyni nezaobídem. Tu vidíme 3 kúsky celozrnného slatinského chlebíka namočeného v 1 celom vajci a v 2 bielkoch. Uložíme na plech s papierom a zvyšok vajíčka vylejeme po chlebíkoch. Okraje papiera zdvihneme, aby sa nám vajičko neroztieklo.
Kyslá uhorka, cibuľka a horčica nesmú chýbať.
S:36g  B:37g  T:15g = 1892 kJ

Obed

Tuniaková fašírka. 150g varený zemiak, 200g brokolica
S:53g B:39g T:5g = 1693 kJ

Olovrant

Chia 15g, proteín 15g, voda a banán
S:46g B:15g T:7g= 1285 kJ

Opäť jedno z jedál, kedy neviete na čo máte vlastne chuť a ušetrili ste si na večer nejaké sacharidy. Po chutnej večeri som si dala sladkú bodku v podobe ovsených vločiek (30g) s kakaom a sladidlom.
S:26g B:28g T:4g= 1004 kJ

TOTAL:

Áno, príjem bol v tento deň nižší. Jednoducho to bol ešte jeden z tých prvých dní po cheatingu, kedy moc hladní nie ste. Z príjmu ubudlo aj preto, lebo som mala neskoršie raňajky, a okrem ranného kardia to bol skôr taký restday. Navyše údaje sú skreslené aj prechodom na myfitnesspal, na ktorom som sa vtedy len učila zadávať potraviny a nezadala som tam rannú porciu zeleniny a večerné kakao. Nevravím, že by to spravilo veľký rozdiel, ale chcem byť k vám úprimná a všetko podrobne opísať. Ostatné dni už mám ponahadzované všetko, čo som do pusy strčila :). 
S: 161g
B: 119g
T: 31g
= 5874 kJ





3 komentáre:

  1. Ale no pekne ti to ide. A diétka je na nejakú súťaž? Či proste večná ženská nespokojnosť?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Ĺudmilka. Ďakujem za návštevu :) No súťaž najbližšie 2 roky neplánujem. Ale chcem sa konečne cítiť opäť fit a vo svojej koži. Po poslednej súťaži som pribrala, a vôbec som nebola šťastná.

      Odstrániť
    2. Ľudmilka nie je úplne správne meno, ale v pohode. Tieto pocity dobre poznám, tak budem vysielať pozitívne vlny. Všetkým by sa nám zišla nejaká podpora :D

      Odstrániť

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.