streda 26. apríla 2017

One day of eating #6

S miernym odstupom času ale predsa. Ďalší diel ODOE je tu! Ako som spomenula v predošlom ODOE, nastali mierne zmeny. Nakoľko ma už fakt nebavil stále ten istý príjem a hlad sa stupňoval, začala som zaraďovať tzv. refeed days, resp. cheat days, pred a po ktorých nasledovali dni s nízkym príjmom sacharidov. Takéto mierne cyklovanie pomohlo najmä hlave- mohla som sa nabaštiť niečím dobrým a aj hriešnym :D . Dokonca klesla váha. Aj keď som už prebehla cieľovou páskou 55kg, videla som (a stále vidím) rezervy. Vďaka tomuto postupu klesla váha na 54kg. Ale len krátkodobo. Poviem vám pravdu- začalo mi to liezť na mozog a radšej som to ukončila, kým to zas nepadlo do cyklu záchvatového prejédania a následného diétovania. Takže k dnešnému dňu mám 55 kg a pokračujem v stálom príjme kalórii, s výnimkou jedného jedla v týždni, kedy si dám na čo mám chuť a nerátam to v myfitnesspale- to znamená, že zjem všetky moje makrá ako mám, 5 jedál ako vždy ale niečo bude navyše, čo tam nenahodím. Nieee a nedám si jednu celú pizzu :D Ide napr. o flapjack, donut, palacinku, cheesecake a pod. :) Zatiaľ to funguje, a som rada. Posledne to bol kúsok koláča od maminy, čo napiekla na Veľkú Noc.
Zabudla som sa zmieniť ešte o podiétnej oslave v Elephant Dinner v Lamači. Môj prvý burger v živote! :D Istotne nie posledný, ale žiaľ už nie v tejto prevádzke. Neviem odkiaľ nabral tak pozitívne recenzie, ale ja som čakala viac. A aj burgruznalí kamaráti tvrdili to isté- nebol zlý, ale za tú cenu a hodnotenia, to malo byť lepšie. Zhodli sme sa, že patrí do kategórie priemerných predražených burgrov.


V tomto dieli nájdete ukážku jedného "nulkového dňa" . Tieto dni som si užívala a zároveň nenávidela. Konečne si človek vychutná viac tukov, bielkovín = čítaj poriadne raňajky s celými vajciami :D a ešte k tomu ten kopec chutnej zeleninky. No ale tu to končí, bo sachre sú sachre :D Každopádne nevylučujem, že sem tam nejaký takýto deň nájdete v tejto sérii. Raz za čas to nie je zlé, ale naopak, zvýši vám to inzulínovú senzitivitu, viac tukov podporí tvorbu testosterónu a rastového hormónu... a zmene sa poteší aj váha, či znudená hlavička. (samozrejme s predpokladom, že na druhý deň pokračujete vo svojom režime)

PIATOK 7.4.2017

RAŇAJKY

Karfiolová praženica: Karfiol (rozmixovaný), červená paprika, rukola, 2 vajcia, 2 bielka
S:18g, B:25, T:11g

DESIATA

Zabudla som odfotiť :D Tak aspoň takto :D 
250g kalerábu + 80g kuracích pŕs
S:16g, B:24, T:2g

OBED

Cutové+širataki cestoviny (písala som o nich v >tomto< článku), kuracie prsia 80g, prehriate na arašidovom masle (20g)
S:6g, B:29g, T:15g

OLOVRANT

Zmrzlina: 100g banánový bílkoun, 150g sójový jogurt, 10g kokos, 10g proteín
S:16g, B:33g, T:12g


Novinka, ktorú postupne ochutnávam. Dobré nutričné hodnoty, vhodné pre alergikou. Avšak banánový ma moc neohúril. Po vybratí z obalu bol namočený v podivnej žltej tekutine (zrejme ochucujúca zložka) lebo sám o sebe chutil normálne a vo vnútri "syra" sa nenachádzali žiadne kúsky ovocia (ani chute), ako sme zvyknutí u Šmakouna. Uvidím, ako budú chutiť ostatné ochutené "Bílkouny".


PRED-TRÉNINGOVKA

Novinka od Monstera. Značka rozšírila svoju radu light energeťákov, a tak okrem "strieborného" tu máme aj "oranžového" Monstera, ktorého farba sviežeho pomaranču naznačuje príchuť tejto novinky. Je chutný, bez cukru a zaručene nakopne pred tréningom. 

VEČERA


Miláčik lowcarb dní >karfiolová pizza<netreba žiadny komentár :D 
karfiol 200g, 1 celé vajce, 1 light mozzarela, kvalitná šunka 50g, paradajky 100g, light kečup 30g
S:18,B:44,T:18


Zaraďujete niekedy takéto "lowcarb" dni aj vy? Alebo niektoré jedlá počas dňa máte "lowcarb"? Šup s vašimi typmi na nízkosacharidové mňamky do komentu. 

Vaša NewHealthy :*




2 komentáre:

  1. Jéé! Takovýhle typ článků mám nejradši :) (když nepočítám recepty :D) Hrozně se mi líbí čumět jiným lidem do talíře :D Obdivuju tě, že si takhle jídlo zapisuješ a počítáš :)

    https://wantbefitm.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Miška, ďakujem za nákuk. To rátanie nie je žiadna veda, človek to po čase začne brať ako samozrejmosť. Jooop a "jedlové" blogy sú najlepšie :D

      Odstrániť

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.