nedeľa 5. novembra 2017

Mini pizza na raňajky

Ahojte!

Tento recept vznikol počas môjho pobytu v USA. Tí, čo Štáty navštívili mi dajú dozaista za pravdu, že pečivo tam je dosť nekvalitné, väčšinou sladké a s dlhočíznym zoznamom ingrediencií. Preto som sa snažila, čo najviac fungovať na ovsených vločkách alebo doma pečenému chlebu.


V článku si môžete všimnúť, že som použila syr. Pokiaľ ma sledujete dlhodobo viete, že nie som veľký zástanca mliečnych výrobkov, a zároveň som alergik na kazeín- viď článok Pravda o mlieku. Avšak, povedzme, že v Spojených Štátoch mi j*blo  sa situácia zmenila- cudzie prostredie, problém nájsť špecializované predajne, cena, snaha ušetriť peniaze. Na druhe strane musím priznať, že som sa nechala strhnúť main streamom. V krajine neobmedzených možností, kde väčšina populácie si vychutnáva bohémsky život a cheddar si dávajú vždy a všade, je niekedy ťažké dodržať všetky vaše presvedčenia a dietetické pravidlá. Z času na čas som sa teda aj ja oddala lahodnej chuti roztečeného syra.
Pokiaľ to miluješ, cestu k tomu si vždy nájdeš. 



Samozrejme, v Amerike o pizzu nemusíte mať núdzu, pripravia vám ju azda na každom rohu, alebo vám ju radi privezú rovno pred dvere. Avšak ako správni fitnesáci sa predsa vieme vynájsť, nech sme kdekoľvek, a pritom nebyť skromní na chuťové zážitky.

Takže, čo urobíme, keď nechcem do seba tlačiť sladené pečivo a máme chuť na pizzu?

MINI PIZZA NA RAŇAJKY

1 vajce
2 plátky šunky
28 g strúhaného syra
Vajíčko vymiešame s vločkami a trochou vody. Zmes vylejeme na panvičku, vrch obložíme šunkou a pečieme prikryté. Potom otočíme a pizzu pečieme z druhej strany. Na záver posypeme syrom.




DOBRÚ CHUŤ.

Vaša NewHealthy :*

6 komentárov:

  1. Ale no.. trochu syra ešte nikoho nezabilo (samozrejme, nerátam ľudí s alergiou na laktózu..). Hlavne, že si si pochutnala a neostala hladná 😊😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No povedzme, že to bolo skôr pre tú chuť :D Z tej trošky syra, by som sa moc nejedla. Ale veru, niekedy treba dať najesť chuťovým bunkám :D

      Odstrániť
  2. Pizza vypadá moc dobře :) Hned bych si dala :) Akorát si pizzu dávám většinou na oběd :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miška ďakujem za komentár. Ver mi, táto mini placička je fakt akurát tak na raňajky, samozrejme ak si ju chceš pripraviť na obed, asi by som zdvojnásobila množstvo surovín. :) Prajem dobrú chuť.

      Odstrániť
  3. Dobre vyzerá mnam♥ popravde ja by som si tam nikdy nezvykla a to jedlo musi byť teda hnus sa nečudujem že sú tam taký vyžratý ľudia.
    A Ďakujem za tvoj komentár a napíšem ti odpoveď aj tu:)
    Od tejto značky nájdeš skôr rozdelenie na suchú, mastnú a citlivú pleť či problematickú. Ja mávam tiež takú zmiešanú pleť , že cez leto používam ľahšie krémy ktoré nie sú mastné a cez zimu používam také mastnejšie krémy. Teraz by sa ti možno zišlo niečo na suchú alebo citlivú pleť. Ja som mala na citlivú a bola som spokojná. Ceny sa pohybujú okolo tých +-13€ záleži čo. Oriflame som tiež používala ale dávaju tam dosť chémie tak to obmedzujem:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Absolútne si vystihla môj problém s pleťou! Nechápem, čo to je za pleť. Má to pupáky a zároveň to je citlivé, sem tam suché-napnuté, čo to je? :D :D ... No kuknem po tom v lekárni, ďakujem. Oriflame tu v Poľsku teraz nemám ako objednať, takže chcem skúsiť, niečo iné. ... No ono tam to jedlo je také iné, základné suroviny sú tam také isté ako na SK, ale tak všetko ostatné už má x prídavkov a farbív (aj samotné mlieko :D ) .

      Odstrániť

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.